Actualitat

El comerç local de Dénia celebra l’amor i la diversitat per Sant Valentí amb la campanya “Dénia et vol tal com eres”

La Regidoria de Comerç de l'Ajuntament de Dénia, en col·laboració amb Creama i l’associació de comerciants Acade, impulsa una nova edició de la campanya comercial de Sant Valentí sota el lema “Dénia et vol tal com eres”, amb l’objectiu de premiar la fidelitat de la clientela i incentivar el consum en el comerç local, posant en valor la diversitat en l’amor.

La campanya es desenvoluparà entre els dies 5 i 15 de febrer de 2025, oferint als clients l’oportunitat de participar en un sorteig amb cada compra igual o superior a 10 euros en els comerços minoristes del terme municipal. Enguany, la iniciativa compta amb la participació de 56 establiments i un total de 65 regals, ja que alguns comerços han decidit aportar més d’un premi.

Per a participar, les persones que realitzen compres en els comerços adherits han de dipositar el seu tiquet de compra en les bústies amb forma de cor situades en diferents punts de la ciutat. En la part posterior del tiquet s'haurà d'indicar el nom i un telèfon de contacte. Els tiquets sense aquestes dades seran considerats nuls.

Les bústies es trobaran ubicades en els punts següents: carrer del Marqués de Campo amb Temple Sant Telm; passeig del Saladar amb carrer de Diana; plaça de l’Arxiduc Carles; Mercat Municipal cantonada del carrer de Carlos Sentí amb Magallanes; plaça del Consell; passeig del Saladar amb carrer de Sagunt i carrer del Cop. A més, s’instal·larà un photocall en la glorieta del País Valencià.

Com a novetat d'enguany, hi haurà dos dinamitzadors que estaran pels carrers i comerços “repartint amor” i informant la ciutadania sobre la campanya, els dies 5 i 14 de febrer. La campanya arrencarà dimecres 5 de febrer, amb aquesta activitat d'animació des de la Glorieta.

El sorteig es realitzarà l’última setmana de febrer, en presència de la regidora de Comerç, Maria José García. Per a cada regal s'extraurà un tiquet d'entre tots els participants, podent recaure un únic regal per tiquet. Els premis consistiran en una variada selecció de productes i serveis aportats pels comerços participants, com ara articles de joieria, perfumeria, moda, floristeria, llibres, decoració, bellesa, restauració i altres. Els guanyadors recolliran els seus premis directament en els establiments que els han proporcionat, en un termini de quinze dies naturals després de la comunicació del premi.

María José Garcia, regidora de Comerç, ha destacat que “amb esta campanya, el comerç torna a ser protagonista i busquem dinamitzar-lo i fidelitzar la clientela. Però, alhora, volem reforçar la idea que Dénia és una ciutat oberta i inclusiva, i aprofitem Sant Valentí per a recordar que l’amor es viu de moltes maneres, que el més important és estimar lliurement, sense barreres ni prejudicis”.

Tots els detalls i bases de la campanya es poden consultar a la web de l'Ajuntament de Dénia (www.denia.es).

Altres notícies

imprimir